dinsdag 13 september 2022

Kaarten met bloemen

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Voor de basis van deze 2 kaarten heb ik cardstock van Crafters Companion/White StampingCard/300GSM gebruikt. De kaart links is een stempel van Studio Light/Grunge Collection/SR-GR-Stamp 202. Deze afdruk heb ik ingekleurd met goedkope potloden van Action en ik ben best wel tevreden over het restultaat. Het heeft de nodige tijd gevraagd om heel de stempel in te kleuren, gisteren aan begonnen en deze voormiddag verder gekleurd. Voor de afwerking een rond label met een gestempelde wens en als extraatje mini vlindertjes van Stampin'Up!
De bloem op de andere kaart is gemaakt met een mask en 3 verschillenden tonen blauw. Van Harte gestanst uit zwart cardstock, een dubbele strik en ook hier nog mini vlindertjes van Stampin'Up! voor de afwerking. Het is een enkele kaart, heb verschillende pogingen gedaan om de kaart te laten staan met een standaardje achteraan maar geen enkele optie werkte. Is er toch iemand die deze slimline kaart kan laten staan, dan hoor ik het graag.

6 opmerkingen:

  1. Twee leuke kaarten Gerda.
    Mooi ingekleurd de rozen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Heel goed gelukt met het kleuren. Ik heb een standaard van Marianne… daar lukt het niet mee om ze rechtop te zetten wel overdwars. Maar heb ook een standaard van Noor… en daar lukt het wel mee. Het is al een oudere mal. Succes ermee.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee mooie fleurige kaarten Gerda. De kaart nogmaals stansen, dubbelvouwen en op de achterste flap een recht strookje mica plakken zodat hij op de hele breedte kan steunen. Dat achter je bewerkte kaart plakken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier heb je weer prachtig werk geleverd, heel mooi gekleurd maar dat neemt idd veel tijd in beslag. Bij een vorm zoals je 2de kaart stans ik altijd nog een 2de in cardstock en ril ze boven en plak dat gedeelte vast, werkt prima. Maar bij een slimline moet je wel lager rillen, minstens op 1/3 mag tot de helft van de kaart anders valt ze open en zal ze niet blijven staan.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten in mooie kleuren!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee prachtige slimline kaarten, de kleuren zijn erg mooi, vooral de 2de is mijn favoriet.
    Zoals Annie het doet, dat doe ik ook, bij een slimline is dat lastiger, ik maak dan nog vaak een strookje dat ik vastplak aan de onderkaart en de standaard,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen