vrijdag 30 september 2022

Japanese beauty (vervolg)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Van dit mooie design papier van Scrap Boys heb ik zowel het kleine paperpad als de grotere versie. Dus veel papiertjes om mee te knutselen. De eerste creatie is gemaakt met mal SL-LIS-CD377 van Studio Light. Ik het de basis 2 keer gestanst en in het midden op elkaar geplakt zodat ik een drieluikje had. Het papier is zo mooi dat er verder niet veel nodig is (strik, gestempelde wens en waterdrops) om de kaart af te werken. 
Het volgende werkje is eentje dat op mijn to do lijstje stond nl. een kaart met binnenin een Pop Up gift bag.  
Van vriendin Monique kreeg ik voor mijn verjaardag een gelijksoortige kaart. Met dat voorbeeld bij de hand en een filmpje voor de gift bag binnenin heb ik deze creatie tot een goed einde kunnen brengen.
En ik kom ook nog eens terug op mijn eerste Japanese Beauty creatie (het mapje). Heb er nog een bijpassend doosje voor gemaakt dat sluit met 2 magneetjes. De extra bloemetjes zijn gestanst met een mal van Elizabeth Craft Designs: Cherry Blossom. Als je het doosje opent komt er nog een quote te voorschijn.
 
Nu nog bedenken wat ik met alle restjes ga doen want de 2 blokjes design papier zijn behoorlijk geslonken. 

5 opmerkingen:

  1. Oooh dit zijn geweldige creaties die je met dit prachtige papier hebt gemaakt. Top! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dit ziet er prachtig uit Gerda! En meteen al het modelletje van Monique gemaakt, dat ziet er ook super uit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie's Gerda! Heel mooie papier en details.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi drieluikje heb je gemaakt en je kaart met tasje is echt super,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw wat is dit allemaal mooi gemaakt Gerda. Heel knap gebruik gemaakt van het mooie dessin-papier vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen