maandag 12 september 2022

Eifeltoren

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Momenteel heb ik de smaak om te werken met inkt goed te pakken. Deze week zal zonder dat er iets aan onze planning veranderd rustig verlopen, alleen woensdag de jongste kleindochters opvangen. Ga mezelf trakteren op veel knutseltijd 😉 Hier is mijn nieuwste creatie gemaakt met de prachtige stempel STAMPSL452 uit de Grunge Collectie van Studio Light. Eerst zelf een achtergrondje gemaakt met de volgende DecoTime Mettalic inkten: Rocket Red Gold, Wine Stains en Pastel Yellow. Gestempelde wensen, roze strass steentjes en op het hartje een beetje Glossy Accent voor de afwerking.
Terwijl ik gisteren met die leuke stroken bezig was ging het toch fout bij mijn eerste poging. Vond het zonde om de mislukking in de prullenmand te gooien. Vandaag heb ik een oplossing bedacht en dit is het eindresultaat geworden. Foutje verstopt onder een stukje lint en verder dezelfde afwerking als mijn kaart van gisteren.
Dat is het weer voor nu. Tot de volgende...............

3 opmerkingen:

  1. Twee mooie kaarten in lieve kleurtjes en in verschillende technieken Gerda. Ik ben vooral weg van de eerste met de inkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn twee hele mooie kaarten Gerda. Het is leuk om met inkt wat te doen. Ik heb het laatst ook een paar keer op vrijdag met mijn moeder gedaan zij vind het ook zo leuk. Lekker
    Smeren zegt ze dan. Jij veel plezier met deze techniek.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt de smaak goed te pakken, hele mooie stempelkaart en het foutje heb je prima opgelost,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen