donderdag 15 september 2022

Summer Flowers

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Voor ik aan mijn volgende bericht begin wil ik jullie danken voor de tips om een bepaalde kaart te laten staan. Uiteindelijk heb ik de tip van Miranda (Bolletje Lucky) gebruikt en blijft mijn kaart nu netjes staan al mag de ondergrond niet glad zijn.

Voor deze 2 kaarten heb ik me laten inspireren door Castella. Het mooie design papier is van Craft O'Clock met als titel: Summer Flowers. Om de volledige breedte van het 30 x 30 design papier te kunnen benutten heb ik mijn afmetingen aangepast. Op deze manier kon ik uit 1 vel 2 kaarten maken. En ze kunnen in een gewone envelop 😉

De achterkant van de kaarten heb ik ook versierd, de smalle stroken hebben een design papiertje en het middenpaneel heb ik wit, glad cardstock gegeven zodat er gemakkelijk een persoonlijk bericht geschreven kan worden. De hoeken zijn geponst met een pons van Vaessen, gestempelde wensen en vlinders (die een glossy accent hebben) van Marianne Design.

2 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk Gerda!
    Mooie kleurtjes en wat een leuk modelletje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat twee mooie kaarten met dit leuke model. Je hebt prachtig papier gebruikt. Fijn dat je ed goede top hebt gekregen om de slimline te laten staan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen