vrijdag 23 september 2022

Een boeket vol goede wensen

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik vind de flesjes van SU zo leuk dat ik er nog 2 kaarten mee gemaakt hebt.
De kaart rechts heeft een boeket met een stempel van MD, de kleine bloemetjes ingekleurd met aqua markers van Action. Nog wat bakstenen (ook een beetje ingekleurd met een aqua marker) om hier en daar een stukje muur te creeëren. Het flesje is gevuld met gekleurd zand (dat zand is van Leanne de Graaf en hoort bij een andere techniek die ik in het verleden wel eens gedaan heb). Een labeltje met gestempelde wens en mini vlinders (beiden van SU) voor de afwerking. Bij de kaart met de rode gestanste bloemen (MD) heb ik het flesje gevuld met kraaltjes. De bloemen zijn 2 keer in groen gestanst en de bloemknop nog eens extra in rood glitter karton, dat maakt de bloemen een beetje steviger. Bovenaan het flesje een kleine sneetje gemaakt zodat ik de bloemstengel tot op de bodem kon schuiven. De achtergrond heeft een subtiele structuur gemaakt met een embosfolder van SU. Zelfde afwerking.

3 opmerkingen:

  1. Tweede prachtige kaarten Gerda.
    Het boeket bloemen is zo mooi fijntjes.
    Super leuk.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die flesjes zijn zeker leuk maar jij hebt er met jouw creativiteit prachtige kaarten van gemaakt Gerda. Mooie boeketten en die kleine labeltjes zijn er lief bij. Ook de stenen muur vind ik mooi gedaan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke flesjes ! Heel leuke kaartjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen