maandag 26 september 2022

Japanese Beauty

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik ben grote fan van de mapjes die Anneke Voskuijl maakt. Een tijdje geleden had ik de gelegenheid om er eentje te kunnen kopen samen met nog ander dingetjes. Met het voorbeeld en het filmpje bij de hand heb ik een hele dag nodig gehad om dit te maken. Eerst op zoek naar mooie papiertjes en uiteindelijk koos ik voor een blokje van Scrap Boys: Japanese Beauty. Op de cover van het mapje een pocket met een klein dubbel kaartje waar ook nog een pocket in verwerkt is.
In de binnenkant van het eerste gedeelte opnieuw een pocket met een extra plaatje. Daarna volgt een 2de mapje waar ook 2 pockets te vinden zijn met elk een label met voor- en achteraan een plaatje.
Het is een verjaardagsmapje geworden met ook nog een aantal gestempelde quotes. De handgeknipte bloemen hebben een glossy accent.
Als laatste stap heb ik de 2 mapjes op elkaar geplakt. Nog een mooi lint er rond gestrikt voor de finale touch.

5 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie Gerda.
    Wat een mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig mapje heb je gemaakt met dit hele mooie papier. Knap hoor! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel werk, met een prachtig resultaat.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit papier komt me bekend voor, je hebt het heel mooi verwerkt. Veel meet- en knipwerk denk ik.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig boekje ! Hele mooie quotes die tekststempels! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen