donderdag 29 september 2022

Floating strips

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Af en toe kom ik (voor mij) iets totaal nieuw tegen op internet, voor jullie is dit misschien oud nieuws. Dit zijn mijn eerste kaarten met deze techniek. Voor de strips heb ik wasi tape op mica geplakt.
Nadat alle stroken geplakt waren heb ik een vierkant gestanst en daaruit een cirkel. Op die manier kon ik 2 kaarten maken. De floating strips zijn met foam tape op de kaart bevestigd. In de pp van het vierkant een goudkleurige vlinder en op de andere kaart een goudkleurig takje. Uit de restjes nog enkele vlinders geponst.

3 opmerkingen:

  1. Je bent volledig into nieuwe dingen merk ik, erg leuk. Frisse kaarten met dat oranje/rood erbij en mooie gouden accenten.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaarten heb je gemaakt Gerda. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee superleuke kaarten in hele mooie kleuren, leuke techniek ook,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen