donderdag 8 september 2022

Huwelijkskaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Gisteren kwam een kennis langs met de vraag om een kaart te maken voor een huwelijk. Omdat ik niet veel tijd had (zaterdag moet ik de kaart leveren) heb ik me laten leiden door een filmpje van Hobbyvision.
 
Het gebruikte design papier is van Craft &You: Dream Ceremony. Op de voorkant een pocket met een kleinere kaart waarbij ik alle 4 de vlakken een design papiertje heb gegeven.
Het formaat van de basiskaart is 15 x 15 cm en het extra kaartje is 10 x 10 cm. Dit kaartje heb ik aan de achterkant voorzien van een lusje zodat het makkelijk uit de pocket gehaald kan worden Linksboven een bloem van Joy gestanst uit het design papier. Een aantal leuke teksten en een dubbele strik voor de afwerking.

3 opmerkingen:

  1. Prachtige huwelijkskaart Gerda.
    Wat een mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. Het papier is er heel mooi voor. Goed geslaagd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende en chique trouwkaart. Heel mooi gemaakt in deze huwelijkstinten... Romantisch kaartje geworden zo

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen